معرفی و خلاصه کتاب گاو بنفش

تبلیغات
HiU Company

ایده اصلی کتاب گاو بنفش: متفاوت باش و کسب و کارت را متحول کن (Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable) از سفری گرفته شده است که نویسنده ست گادین (Seth Godin) سال ها پیش به همراه خانواده اش به فرانسه داشت. وقتی با ماشین در جاده حرکت می کردند، در ۲۰ دقیقه اول تمام اعضای خانواده محو زیبایی مناظر طبیعت و شکوه گاوهای بی شمار قهوه ای و سفیدی بودند که تمام دشت را پوشانده بودند. اما بعد از حدود ۲۰ دقیقه، این گاوها دیگر مثل قبل جلب توجه نمی کردند و در واقع به بخشی از منظره پس زمینه تبدیل شدند. انگار دیگر ارزش این را نداشتند که درباره شان صحبت شود. حتی بهترین گاو قهوه ای که بعد از آن می دیدند هم ارزش توجه چندانی را نداشت. اما، همانطور که گادین می گوید، اگر ناگهان در میان این گاوهای قهوه ای، یک گاو بنفش می دیدند، چطور؟ قطعاً این گاو ارزش توجه کردن را داشت.

چکیده کتاب ها ویژه مشترکان کتابخانه است. همین الان شما هم مشترک شوید و ادامه این چکیده کتاب را مطالعه نمایید.

برچسب ها
تبلیغات
HiU Company

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط