رشد شخصی و حرفه ای

چکیده کتاب اثر نامرئی

تبلیغات
فروشگاه شارژ، محصولات مجازی و خدمات بر خط های یو

کتاب اثر نامرئی؛ نیروهای پنهان شکل دهنده رفتار (Invisible Influence: The Hidden Forces that Shape Behavior) نوشته جونا برگر (Jonah Berger) در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است و در مورد تاثیر دیگران بر لباس پوشیدن، موسیقی مورد علاقه و سایر تصمیمات انسان توضیح می دهد. اینکه چگونه دیگران به اعمال، افکار و ترجیحات ما شکل می دهند و چطور با فهم این فرآیند می توانیم کنترل بیشتری روی این تاثیرات داشته باشیم.

جونا برگر نویسنده کتاب اثر نامرئی، استاد بازاریابی مدرسه وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا است. او همچنین از نویسندگان پُرفروش و پُر مخاطب نیویورک تایمز و وایرد می باشد.

اغلب به نظر می رسد بعضی از اطرافیان به راحتی تحت تاثیر قرار می گیرند. مردم فقط به خاطر یک پست در توئیتر نظر خود را عوض می کنند یا از مدهای احمقانه پیروی می کنند که نه به فرم بدن شان می آید و نه مناسب آب و هوای کشورشان است. اما شما هرگز اجازه نمی دهید تحت تاثیر چنین جریاناتی قرار بگیرید یا شما هم…!

در کتاب اثر نامرئی خواهید دید افکار و رفتارهای ما بیشتر از آنچه مایل هستیم بپذیریم، تحت تاثیر نیروها و عوامل درونی قرار می گیرند. خوشبختانه می توانید این اثر نامرئی را پیدا کرده و حتی از آن به نفع خود استفاده کنید. شما می توانید چکیده کتاب اثر نامرئی را در ادامه مطالعه نمایید.

چکیده کتاب ها ویژه مشترکان کتابخانه است. همین الان شما هم مشترک شوید و ادامه این چکیده کتاب را مطالعه نمایید.

برچسب ها
تبلیغات
فروشگاه شارژ، محصولات مجازی و خدمات بر خط های یو

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط