کتاب تکنیک های مدیریت زمان برای فروشندگان
برایان تریسی (Brian Tracy) در برنامه های فروش، «تئوری دقایق» خود را آموزش می دهد. این تئوری بر اساس یک معادله ی ساده استوار است: «اگر به کار فروش مشغول هستید، باید بدانید تعداد فروش و درآمد شما حاصل دقایقی است که صرف صحبت رو در رو با مشتریان احتمالی و مشتریان ثابت خود می کنید. اگر می خواهید تعداد فروش یا میزان درآمد خود را افزایش دهید، باید تعداد دقایقی را که به کار فروش و صحبت رو در رو با مشتریان می گذرانید، افزایش دهید.»
طبق تئوری دقایق، اگر تعداد دقایقی که صرف صحبت با مشتریان می کنید، 2 برابر شود، درآمدتان نیز 2 برابر می شود. اگر زمان خود را مانند فروشندگان ممتاز مدیریت کنید، طوری که بیشتر وقت تان را با مشتریان بگذرانید، میزان فروش تان فوراً افزایش خواهد یافت.
اگر فروشنده باشید و کتاب «تکنیک های مدیریت زمان برای فروشندگان» را مطالعه کنید، یاد می گیرید که چگونه کارآیی زمان و میزان فروش خود را 2 برابر کنید. بسیاری از شاگردان برایان تریسی با مطالعه ی این کتاب و بکارگیری روش ها و تکنیک های آن، میزان فروش خود را کمتر از یک ماه، 2 یا 3 برابر کرده اند.
با خواندن این کتاب کوچک، شما می توانید کسب و کارتان را دگرگون کنید.
منابع
دانلود علمی و آموزشی «کتاب تکنیک های مدیریت زمان برای فروشندگان»، نتیجه ی تحقیق و پژوهش، گردآوری و نگارش هیئت تحریریه علمی پورتال یو سی (شما می توانید) می باشد. در این راستا کتاب مدیریت زمان (انجام بیشترین کار در کمترین زمان ممکن)، نوشته ی برایان تریسی و ترجمه یلدا بلارک از انتشارات اشکذر، منتشر شده در مرداد 1388 با شابک 5-18-5454-600-978 به عنوان منبع اصلی مورد استفاده قرار گرفته است.