یک وب سایت کاری و شرکتی باید چه عناصری داشته باشد؟

تبلیغات
فروشگاه شارژ، محصولات مجازی و خدمات بر خط های یو

بطورکلی وب سایت های کاری و شرکتی باید دو چیز را به بازدیدکنندگان بگویند: چیزی که آنها باید بدانند تا تصمیم هوشمندانه ای درباره خرید محصولات شما بگیرند و چیزی را که شما می خواهید به آنها بگویید. یک وب سایت می تواند تعداد صفحات نامحدودی داشته باشد، اما مواردی هستند که بسیار مهم بوده و جزو صفحات اصلی محسوب می شوند.

در این مقاله شما می توانید با صفحات اصلی یک وب سایت کاری و شرکتی آشنا شوید.

صفحه اصلی

در حالی که تغییرات زیادی در رویکردها و طرح های صفحه اصلی دیده می شود، سه چیز وجود دارد که یک صفحه وب کارآمد خیلی سریع با بازدیدکننده ارتباط برقرار می کند:

  • شما چه کسی هستید؟
  • چه کاری انجام می دهید؟
  • چرا مشتری بالقوه باید به شما علاقمند شود؟

فهرست مشتری، رضایت نامه ها و مطالعات موردی

اگر شما یک بازاریاب B2B هستید، مشتریان بالقوه شما می خواهند بدانند شما در صنعت آنها به چه شرکت هایی خدمت می کنید. این اطلاعات در صفحه ای گذاشته می شوند که این شرکت ها به ترتیب حروف الفبا، صنعت یا دسته بندی دیگر روی صفحه ای تحت عنوان «مشتریان» لیست می شوند.

رضایت نامه ها نظرات مطلوب از سوی ارباب رجوع ها یا مشتریان راضی هستند. مطالعات موردی داستان های موفقیت آمیزتری از نحوه کمک محصولات یا خدمات شما به یک خریدار هستند که یک مشکل را حل می کنند و مزایایی همچون صرفه جویی در زمان یا پول یا افزایش سود به همراه دارند. شما باید یک مطالعه موردی داشته باشید زیرا چند مشتری بالقوه خواهند پرسید که آیا آنها می توانند چند مطالعه موردی درباره مشتری بالقوه یا خدمات شما بخوانند.

محصولات و خدمات

هر محصول یا خدمتی که شما می فروشید باید در صفحه خودش توضیح داده شود. بسته به اینکه چه چیزی می فروشید، این توضیح باید شامل نام و شماره مدل، یک عکس از محصول، اینکه چه چیزی است، چه کاری انجام می دهد، مزایا، برتری ها، رنگ، مواد تشکیل دهنده آن، گزینه ها و لوازم جانبی، اندازه، خصوصیات محصول و یک دکمه که بازدیدکننده بتواند برای سفارش یا حداقل درخواست محتوای مفصل تر همچون بروشور PDF یا برگه اطلاعات از آن استفاده کند.

نحوه کار ما

برای کسب و کارهای خدماتی، این صفحه معمولاً تحت عنوان «نحوه کار ما» یا «روش شناسی» فرآیند کاری شما را برای مشتریان بالقوه شما توصیف می کند. برای محصولات تولیدی، روش های کنترل کیفیت و گواهینامه ها می توانند بخشی از صفحه روش شناسی باشند. این صفحه به مشتریان نحوه انجام و نوع کار شما را بدون نیاز به تکرار کلامی می گوید. همچنین مشتریان از داشتن آن در یک صفحه وب دائمی که می توانند در هر زمان آن را ببینند راضی هستند و آن را با افرادی که درگیر خرید هستند به اشتراک می گذارند.

درباره ما

صفحه «درباره ما» یا «درباره شرکت» یک نمایه از شما یا شرکت شما است. این مهم می باشد زیرا مشتریان دوست دارند بدانند نه تنها درباره محصولاتی که شما می فروشید بلکه درباره کسی که آنها می خواهند محصولاتش را بخرند در اعتبار و تجربه مرتبط هستند. آیا شما دهه ها یا به مدت یک قرن در یک کار بوده اید؟ آیا شما هزاران مشتری راضی در سراسر دنیا دارید؟ ایده خوبی است که بنویسید شرکت شما نوآورانه، خدماتی، کیفیت گرا، مشتری مدار، با تجربه و تثبیت شده می باشد.

سوالات متداول (FAQ)

این صفحه حاوی سوالات متداول درباره شما و محصولات شما است که بوسیله مشتریان و مشتریان بالقوه پرسیده می شود. پاسخ ها باید اطلاعاتی را در بر داشته باشند که آنها می خواهند و جای هیچ اعتراضی بجا نگذارد. شما نیز می توانید از سوالات متداول برای روشن کردن هر خریدار سر در گم استفاده کنید.

مقالات

مقالات و پست های وبلاگ تحت دسته بندی گسترده ای از محتوا، اخبار مفید، اطلاعات و راهنمایی های مربوط با محصولات شما و کاربرد آنها قرار می گیرند. محتوا کمک می کند تا اعتبار خود را بسازید و مشتریان بالقوه را متقاعد کنید که شما یک کارشناس در حوزه صنعت خود هستید. مقالات همچنین رتبه شما را در موتورهای جستجو بالا می برند.

وبلاگ

مزیت داشتن یک وبلاگ این است که پست های هفتگی یا روزانه باعث بروزرسانی های مکرر محتوای وب سایت شما می شوند. این فعالیتی است که گوگل آن را دوست دارد و رتبه بالاتری در موتور جستجوی خود به سایت های بروز می دهد. همچنین ویژگی نظرات وبلاگ ها راه ارتباطی را با بازدیدکنندگان تان فراهم می کند و مانند یک انجمن بطور فعال با ایده ها و پیشنهادهای شما درگیر می شوند.

منابع

مقاله علمی و آموزشی «یک وب سایت کاری و شرکتی باید چه عناصری داشته باشد؟»، نتیجه ی تحقیق و پژوهش، گردآوری، ترجمه و نگارش هیئت تحریریه علمی پورتال یو سی (شما می توانید) می باشد. در این راستا یادداشت رابرت بلی ترجمه مریم ولی پور نورعلی از مجله پنجره خلاقیت، به عنوان منبع اصلی مورد استفاده قرار گرفته است.

برچسب ها
تبلیغات
فروشگاه شارژ، محصولات مجازی و خدمات بر خط های یو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط