چکیده کتاب چگونه با مشتریان صحبت کنیم؟

تبلیغات
فروشگاه شارژ، محصولات مجازی و خدمات بر خط های یو

کتاب چگونه با مشتریان صحبت کنیم: ایجاد یک تاثیر بزرگ در هر زمان با مجیک (How to Talk to Customers: Create a Great Impression Every Time with MAGIC) نوشته دیان برنبام و تاک لارکین (Diane Berenbaum & Tom Larkin) در سال ۲۰۰۷ منتشر شده است و روشی عملی برای ایجاد ارتباط با مشتریان را ارائه می دهد.

روش ارتباط با مشتری MAGIC، به جای صرفاً دریافت سفارشات، ارتباطاتی برای موفقیت بلندمدت ایجاد می کند. این روش شامل تاکتیک های زیر است:

  • آنچه به مشتریان می گویید را از منظر آنها ببینید نه از دیدگاه خودتان.
  • با مشتری به عنوان شریک ارتباط برقرار کنید نه به عنوان یک فرد خارج از مجموعه.
  • به جای اینکه دماسنج باشید که فقط دما را ثبت می کند، ترموستاتی باشید که دمای مکالمه را تنظیم می کند.
  • ارتباطی همدلانه و دلسوزانه با مشتریان خود برقرار کنید.
  • برای ایجاد ارتباط شخصی، نام مشتریان را یاد بگیرید و از آن استفاده کنید.
  • از کلمات و عبارات مثبت و حامیانه استفاده کنید.
  • گوش دادن به سخنان مشتریان و شنیدن مفهوم پشت واژه های آنها را یاد بگیرید.
  • وقتی صحبت با مشتری را تمام کردید، از او تشکر کنید و سپس موارد لازم را پیگیری نمایید.
  • حتی وقتی مشتری عصبانی است، یا توهین می کند، رفتار حرفه ای، همدلانه و حامیانه خود را حفظ کنید.

در ادامه شما می توانید چکیده کتاب چگونه با مشتریان صحبت کنیم را مطالعه نمایید.

چکیده کتاب ها ویژه مشترکان کتابخانه است. همین الان شما هم مشترک شوید و ادامه این چکیده کتاب را مطالعه نمایید.

برچسب ها
تبلیغات
فروشگاه شارژ، محصولات مجازی و خدمات بر خط های یو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط