عنوان 80 درصد از پیام برند شما است

به گفته پدر تبلیغات دیوید اگیلوی، افراد عنوان یک مقاله یا تبلیغ را 5 برابر بیشتر از محتوای آن می‌خوانند. این موضوع امروزه بسیار رایج است و همچنین ناشران و بازاریابان محتوا در محیط‌های دیجیتال بر سر این موضوع رقابت می‌کنند.

قدرت تیتر یا عنوان به اندازه کافی برای هر بازاریاب رقابت ایجاد می‌کند. بازاریابی محتوا راهی برای ایجاد شهرت برند شما است. بنابراین به تیترهای مطالب خود به عنوان وسیله‌ای برای ایجاد اولین تاثیر روی خوانندگان حساب کنید و از عناوین برای جذب علایق خوانندگان خود استفاده کنید. عناوین باید خوانندگان را درباره مطالب کنجکاو کنند. بنابراین چگونه می‌توانید یک عنوان خوب در حین ایجاد اعتماد و احترام به بازار خود ایجاد کنید؟

چگونگی و لیست‌ها

شما احتمالاً این موارد را روزانه مشاهده می‌کنید و رواج آنها بازتاب موفقیت‌شان است. آنها بطور خاص به حل مسئله یا ارائه یک راه‌حل مستقیماً اشاره می‌کنند.

  • چگونه به راحتی بین اپلیکیشن‌های موبایل بدون از دست دادن عملکرد سوئیچ کنید؟
  • 5 نکته برای عملکرد بهتر کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی شما
  • چگونه خانه خود را با اقلام موجود در صندوق خود تمیز کنید؟
  • 7 نکته برای جمع کردن چمدان سفر

نقطه ضعف

چه چیزی باعث فکر مشغولی بازار هدف شما خواهد شد؟ آنها به دنبال راه‌حل چه مشکلاتی هستند؟ این موضوع نشان می‌دهد که شما به آنچه که مخاطب شما نیاز دارد واقف هستید و می‌توانید راه‌حلی را برای حل مشکل ارائه دهید.

  • مراقب باشید! چگونه گوشت‌های خاصی که برای ناهار میل می‌کنید باعث دردهای شبانه معده شما خواهد شد.
  • آیا ارزیابی سه ماهه شما واقعاً زمان مناسبی برای درخواست افزایش حقوق است؟
  • هشدار! کارهایی که نباید انجام دهید هنگامی که اطلاعات شما سرقت شده است.

ارائه راه‌حل

این موضوع برای خوانندگان شما تضمین یک رویکرد ساده و بدون سر و صدا برای زندگی آنان را می‌دهد. همانند تاکتیک بالا، شما یک مشکلی را ارائه می‌دهید، اما همچنان وعده بزرگتری درباره چگونگی تغییر سبک زندگی روزمره شخصی و بهتر شدن آن را نیز ارائه می‌کنید.

  • با این راهنمایی‌ها جهت سازماندهی ایمیل خود، صبح خود را راحت‌تر آغاز کنید.
  • از خشکی پوست در زمستان یکبار برای همیشه خلاص شوید.
  • عنصر کلیدی برای خوابی راحت‌تر
  • رفت و آمد شما می‌تواند بدون استرس باشد.

تاثیرگذارتر

این تاکتیک به شما این امکان را می‌دهد تا با یک شخص مشهور یا یک گروه شناخته شده مرتبط با محتوای‌تان ارتباط برقرار کنید. نام یک فرد شناخته شده توجه مخاطب را جلب می‌کند و به محتوای شما اعتبار می‌بخشد.

  • تنها چیزی که افراد موفق نمی‌توانند بدون آن زندگی کنند.
  • 10 نکته درست کردن لباس از زبان طراحان مد

اشتباه

این تاکتیک به نظر منفی می‌رسد، اما هدف آن در واقع کمک به خواننده شما است. ایده اصلی این است که به مخاطب راه‌حلی برای مشکلی ارائه دهد که نمی‌داند با آن مشکل روبرو هست.

  • 7 واکنش به کج خلقی کودک نوپا که موقعیت را بدتر می‌کند.
  • این 5 عبارت در بحث‌ها همیشه شما را به یک بازنده تبدیل می‌کند.
  • 3 اشتباه در رزومه‌های کاری که باعث دلسردی مدیران استخدام می‌شود.

عنوان‌های خود را تست و بهینه‌سازی کنید. به عناوین خود فکر کنید که به عنوان مثال در شبکه‌های اجتماعی چه بازخوردی خواهند داشت.

آنها را به صورت بصری و قاطعانه با دیگران در شرکت خود به اشتراک بگذارید. حس واقعی که درباره آنها بدست می‌آورید را دریابید. اهمیت عنوان برای برخی از ناشران به حدی زیاد است که از برخی روزنامه‌نگاران قبل از اینکه داستانی را آماده کرده باشند در نوشتن عنوان کمک می‌گیرند.

یک عنوان تنها شانس محتوا برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب شما است. اطمینان حاصل کنید که از آن به درستی استفاده می‌کنید.

منابع

  1. Taboola
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا