همکلاسی سلام ۹ آبان ماه ۱۳۹۶

تبلیغات

همکلاسی و همراه خوب یو سی؛ سلام
آیا می دانید چرا آژانس های مسکن با صرف وقت، شما را به دیدن خانه هایی می برند که مطابق هیچ یک از خواسته های شما نیست؟

در اینجا موضوعی به نام استفاده از عامل تضاد در میان است. اگر دست خود را در آب یخ و سپس در آب ولرم بگذارید، آن را داغ حس می کنید. این نمونه ای از عامل تضاد است که در زمینه تجارت نیز می تواند کمک کند که در بحث برنده شوید و یا حرف تان را پیش ببرید.

متصدیان فروش ارزش تضاد را می دانند. به همین دلیل است که وقتی یک کفش گران قیمت می خرید، می پرسند که می خواهید یک قوطی واکس هم بخرید؟ به عبارتی پس از صرف پول زیاد برای خرید کفش، خرید واکس مانند یک برد حساب می شود.

دلیل آنکه آژانس های املاک نیز تا می توانند خانه های مخالف شرایط شما نشان می دهند این است که با دیدن خانه ای که تا حدی با خواسته و شرایط شما مطابقت دارد آنقدر ذوق زده می شوید که فوراً آن را می خواهید!

حالا آیا می خواهید حرف تان را با این روش به کرسی بنشانید؟! ابتدا چیز بزرگی که نیاز ندارید بخواهید، که نمی توانند به شما بدهند سپس چیزی را که واقعاً می خواهید، بگویید. احتمال اینکه آن را به شما بدهند خیلی بیشتر می شود.

برچسب ها
تبلیغات
HiU Company

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط